Thursday, August 13, 2015

Bunu sivilceli cildime iyi geleceğini düşünerek aldım;3 adet rengi var açık tenli olduğumdan ötürü en açık rengini almak durumunda kaldım su an yüzümde de var .
 İlk kez kullanıyorum bunu.



Bu şekilde fotoğrafları çektim.Bunu almayı düşündüğümde internette tek bir yorum bulamadım.
Neyse kendi yorumlarımı yazayım ona göre sizler de alıp almama konusunda fikir edinirsiniz.Ben renk  yelpazesini kısıtlı buldum.Acaba bir ton koyu mu alsam olayı da olmadı çünkü koyusu da çok koyu idi benim için.Zaten her yerde denk gelebileceğiniz bir pudra değil.yüzüme sürdüm şu an ve duvar gibi...Bembeyaz duruyor.Lekeleri kapatma konusunda;orta kapatıcılıkta,cilt tonunu eşitledi diyebilirim.Biraz daha yoğun sürersem daha iyi kapatabilirim sanırım.Yüzüme dokununca kadifemsi bir his verdi su an mesela ve elime bulaşmadı.Üstünden ton olarak  bundan daha koyu bir pudra veya allıkla geçmem gerekiyor.
Makyaj altı bir ürün sanırım bu da anlamadım ki. :) Tek başına kullanımda memnun kalacağımı düşünmüyorum çünkü bu duruşu ile.
İçerisindeki sünger ile uygulaması kolay ama ; altına nemlendirici kullanmak mantıklı olur.Benim burnumun üstü pul pul duruyor çünkü şu an.
Ve kokusu!!Hiç hoşuma gitmedi.Kötü bir ilaç kokusuna benziyor. :( iğrenç ötesi.
Aknicare sivilceli ciltlere yönelik oluşturulmuş bir marka imiş.Youtube'da bakarsanız bazı videolara denk gelirsiniz siz de.Ben de bir bayanın tavsiyesi ile almış bulundum.
Bitirene kadar da kullanmak durumundayım;içeriği temiz en azından.Hafif yapılı bir de.75lira da vermiş olduğumdan ötürü;kullanacağım artık.Umarım sivilce lekelerine sivilcelere gözenek tıkanmasına yağlanmaya etki eden bir üründür.Pudra da ne kadar etkilidir bu konuda bilemem ama.. :D
Bu linkte de ürünü inceleyebilirsiniz: 




Bir aylık kullanım sonunda etkilerini yazmayı düşünüyordum.Ben bu ürünü kendi temizleme jeli ile birlikte kullanıyorum açıkcası.Gelelim etkilerine;
  Ciltteki fazla yağlanmayı dengelediği bir gerçek.
  Ayrıca hafif pütürlü bir cildim var; cildimde pürüzsüzleştirdi bu krem.
  Sivilcelenme konusunda malesef çok da yardımcı olamadı bana; benim içten tedavi yöntemine başvurmam gerek sanırım.Yüzeysel uğraşlarım istediğim sonucu vermiyor ne yazık ki...
  Siyah noktalar üzerinde yeterince etkili değil bence.
  Akne izlerimde ise hafifleme oldu ama lekelerde hemen iyileşme gözlemeyi beklemiyordum.Benim cildim hassas olduğundan lekelerim geç iyileşiyor ne yazık ki :)
  Ortalama bir ürün.Günde iki kez kullanmanız daha iyi olur bence.
   Ben başka bir markaya geçmeyi düşünüyorum.İyice araştırıp karar vereceğim :) deneye deneye ben de bıktım ama yapacak bir şey yok ne yazık ki. :))~




Bugün bir koşu eczaneye gidip Sebium Global +  temizleme jelini alayım dedim.
   Bundan evvel sensibio h2o solüsyonunu ve al correcteur kullandım ve kullanmaya devam ediyorum oldukça  da memnunum ikisinden şimdilik :)
   Gelelim Sebium Global'e; sitesinde şöyle bir şey buldum ürün ile ilgili başta onu paylaşayım:




    Bundan evvel Dermacos kullanıyordum ama daha etkili bir ürüne geçmem gerek diye düşündüğümden bunu denemek istedim.Yorumlar genelde iyi diye ; bir de eczacımın tavsiyesi ile almış bulundum.
      Aldığım set ise şu;
  Ürün üzerindeki açıklamalar içerikler kullanımı ise;
   Sebium Global üzerindeki şifremi de hemen biobonusa yolladım ve bioderma tanışma seti kazandınız dendi buna da ayrıca memnun oldum. :) bakalım ulaştırma işi ne zaman olacak. :)

   Bunlar da benim deneme ürünlerim;cildime uygun başka ürün kalmadığından bunları verdi eczacım.
   Puanları toplamaya devam ediyorum; sanırım Bioderma oldukça kazançlı bir marka oldu benim için :)
   Ürünleri denedikten sonra buraya eklemeler yapacağım . :






   Bu illetten %100 kurtulmanın yolu nedir bilmiyorum ben işin temizlik kısmındayım hala... :) Evet gelelim nasıl temizlik yaptığıma:


  İlk önce cildimi jel ile yıkayıp temizliyorum;ardından 1-1.5 litre suyu kaynatıp ve geniş bir kaba boşaltıyorum.İçine bir tutam papatya atıyorum.Kaba bir kapak geçirip birkaç dakika bekletiyorum papatyaları,kaynamış suyun içinde.Ardından bir havluyu başıma geçirip yüzümü buhara 10-15 dakika kadar tutuyorum.
  Yüzümü hafif kuruluyorum; hazır gözeneklerim açılmışken Watsons'tan aldığım siyah nokta bandını  yapıştırıp 10-15 dakika kadar bekletip çıkarıyorum.Bu işlemi yaptığınızda siyah noktaları o yapışkan yüzeyde gördüğünüzde sinirinize dokunacaktır. :) Bende öyle oluyor her defasında...
  Ardından dilerseniz tonik dilerseniz solüsyon yardımı ile cildinizi pamukla silmeniz gerekiyor.Ben Bioderma'nın solüsyonunu kullandım bugün bu işlemden sonra; bundan evvel tonik kullanıyordum.Çünkü gözenekler açılmışken uyguladığınız ürünler çok önemli; etkisini daha iyi gösterir.
  Siyah nokta bantları pek önerilmez ve sürekli buhar banyosu da gözeneklerin açılmasına sebep olur.O yüzden bu işlemi 10 günde bir kere uyguluyorum ben.Daha uzun da tutabilirsiniz bu uygulama aralığını ama ayda en az iki kere yapmak gerekli :)
   En son işlem de nemlendirme işlemi.
   Bütün bu uygulamalar sonrası cildinizin rahatladığını ve pamuk gibi olduğunu göreceksiniz. :)

***Watsonstan aldığım siyah nokta bantı: Beauty Formulas Purifying Deep Cleansing Nose Pore Strips
       Solüsyon: Bioderma H2O Sensibio
       Nemlendirici: Clinique Anti-Blemish



Comment:
Danke für den schönen Beitrag.
ich möchte auch auf diesen Blog hinweisen, vielleicht passt er ja zum Thema

No comments:

Post a Comment